Gå til innhold

Acer al1751wm 17" 16:9

MeG^

Anbefalte innlegg

Hei.

Såg denne skjermen på Spaceworld (Acer al1751wm) og lurer på og kjøpe denne. Men før eg gjør det vil eg gjerne lese ein test av den, men kan ikkje finne noen norske/engelske tester av den, finner bare tyske.

Derfor lurer eg på om noen av dere har erfaring av den, eller om dere vet om en test eg kan lese. :D

Mvh. bjarne

Endret av MeG^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var inne på Acer sine sider, og fant litt specs... Her.

Jeg er helt sikker på at jeg heller hadde valgt DENNE isteden. Den koster noen kroner mer, men det er den uten tvil verdt. Acer sin har BARE 1x2 watts høytalere (Dell's har 5x2). Acer her heller ikke DVI-inngang på sin (kun analog), og dette har endel å si for bildekval.

Jeg kan jo ta feil, men jeg tviler sterkt på at Acer sin modell kan måle seg med Dell sin.

Lenke til kommentar

Ta deg en tur til Spaceworld for å få en demo. Kjøp den hvis det virker som noe du vil bli fornøyd med, men jeg personlig ville nok valgt en annen.

Det virker rett og slett litt rart at de kan selge noen som er like bra som alle andre LCD-skjermer til ca. 1000-lappen mindre. Hvertfall med tanke på at de skal gjennom ett ledd til før de selger den (Spaceworld skal jo også tjene noen kroner på denne).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...