IntelAmdAti Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Vet noen om en server med skilled folk på? Bare jeg slipper å bli anklaget for cheating er jeg fornøyd Lenke til kommentar
munky Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 WaZelin og Catch Members Only serverene, der blir du iallefall ikke anklaget for cheat. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Vet noen om en server med skilled folk på? Bare jeg slipper å bli anklaget for cheating er jeg fornøyd "ok" Var det et hint til å få oss til og tro at du er 1337 ?? :!: btw : cs.noob.no er meget 1337 server.. Endret 8. september 2004 av Janivars Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Takk, jeg tester disse serverene Janivars, Njaa.. Jeg sluttet å spille CS siden siden jeg aldri fikk spille i fred for whinerene. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 WaZelin og Catch Members Only serverene, der blir du iallefall ikke anklaget for cheat. Hør på han. WaZ er tøffere enn Catch-Gamer da. Tar h00ndre t00zen milli0nah år å komme seg inn på Catch-server også. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Vet noen om en server med skilled folk på? Bare jeg slipper å bli anklaget for cheating er jeg fornøyd "ok" Var det et hint til å få oss til og tro at du er 1337 ?? :!: btw : cs.noob.no er meget 1337 server.. Kan jo ikke være noen annen grunn! :!: Eller, så kanskje han driter i hva folk her inne syns om hvor god han er til å spille cs og heller vil slippe å bli anklaga, og banna, for å cheate, noe han ikke gjør, av idiotiske og ubrukelige admins. edit: til tider er cs6.foco.no ett fint sted å spille. Traff på en gjeng her om dagen, men kan ikke nuke så bra, så spilte helt ræva Endret 8. september 2004 av LoS Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Vet noen om en server med skilled folk på? Bare jeg slipper å bli anklaget for cheating er jeg fornøyd ACME er jo greit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå