Sourze Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Uansett hvilket videoformat, så insisterer pc'en plutselig på å spille av videoene i fullskjerm, og jeg har ingen mulighet til å komme meg "ut av videoen" igjen etter at den har startet. Hva kan dette skyldes? Dette skjedde etter at jeg installerte Nvidia driveren, men jeg har ikke gjort noen instillinger, og jeg har alltid brukt Nvidia uten problemer før. At man nå alltid skal plages med et eller annet.... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 må du se hele filmen før du kan gå ut? Hvilket program bruker du til å spille filmen? Lenke til kommentar
Sourze Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Jes, jeg må faktisk se hele filmen før jeg kan gå ut. Jeg bruker BSPlayer til å se avi, mpg osv. men hva har det å si da sist gang problemet viste seg var da jeg skulle åpne en quick time fil (som åpnes i quick time). Sukk... får vel avinstallere et og et progg til problemet løser seg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå