Velmont Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg mener at du bare kan ta et HDRI bilde, - og bruke det som eneste lyskilde + bakgrunn. Lyssettinga blir enkel og grei Har blender støtte for float point bilder da? Radiosity er ikke alt ved HDRI, - eller, det er en stor del. Men jeg tenker, kan du bare putte inn et bilde og la bilde lyssette hele scenen? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 det der er bare rått Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Flyvende peniser. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 går det ann å lage animasjoner? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 normal_saw: Animasjoner går ann. Kan kanskje lage en liten en, hvis du vil? Velmont: Skal se om jeg finner ut noe om det. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 normal_saw: Animasjoner går ann. Kan kanskje lage en liten en, hvis du vil? blender... driver å lærer nå... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 normal_saw (vil du ha l'en?): Hvis du får problemer med noe i Blender, så kan du spørre på elysiun.com sitt forum, mange flinke folk der! Velmont: Jeg finner faktisk noe! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 lag en liten animasjon!! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 *Gjesp* Dere skal få animasjon. Og kanskje HDRI, hvis jeg får det til. Bare *gjesp* ikke nå. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Kjempekjempebra, NerdVANNA! Flott at du varierte bevegelsene i flokken, og den første fuglen med åpent nebb var kjempebra! Ble litt revet med nå, fordi de første testrendringene så bittelitt kjedelige ut. Men dette ser kjempebra ut. Bakgrunnen må fikses i bedre kvalitet, though. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Skal prøve å få bakgrunnen litt mindre strekt. Og en HDRI-rendring. Samt animasjonen, men den blir ikke av flokken. Bare en fugl. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Okei, ferdig med animasjonen. fuggel.avi Hei, du sa liten! Så var det mindre... strekning? Uansett, skal prøve å få bakgrunnen mindre kornete. Og så HDR. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Ah, fine bevegelser på fuglen. Blir imponert over dine Blender-kunnskaper. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Kul film Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 lignet på noen sinnsyke morder fugler kjempeflott,dette må jeg også lære. *trene på å bli best i blender* kan vi ikke lage en tråd om blender,hvis ikke det er en fra før,eller vi kan bruke denne. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Okei, ferdig med animasjonen.fuggel.avi Hei, du sa liten! Så var det mindre... strekning? Uansett, skal prøve å få bakgrunnen mindre kornete. Og så HDR. ey-hey, han har tunge!! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Han har faktisk en drøvel også, men den vises ikke. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) norma_saw: Bruker Blender! Opensource. Og dermed gratis.Les denne tingen hvis du vil sette deg inn i det. At noe er Open Source betyr ikke at det er gratis. Det er forskjell på "fritt" og "gratis". Når sant skal sies så er ikke Open Source nødvendigvis fritt heller. - Men for at program skal være fritt må det være Open Source. Men jeg skal spare dere for slike småting Uansett, - lasta ned pdf howto fila nå - Blender har jeg hatt på pcene mine lenge, men aldri brukt det noe særlig. (er enkelt å instalere: "pacman -S blender"). Men det var noe galt med zip komprimeringa tror jeg. - Finner utav det. Uansett, jeg skal prøve det raskt nå - ble så imponert av hva du har fått til i så liten tid, animasjonen var jo flott ;D Redigert: -- Ah, amatørmessig, hadde ikke unzip inne. - velvel, jeg visste nå egentlig at det var grunnen. Men det får bli en annen sak (Hvorfor jeg skrev at jeg trodde noe var galt når jeg visste hva som.. jaja ) Endret 12. september 2004 av Velmont Lenke til kommentar
notalive Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 hmm.. jeg skal lære meg dette offtopic, ikke glem å ta med den guiden i morgen eller å glemme å sende meg mld å be meg ta med filmen ontopic, den animasjonen var skummel bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå