Gå til innhold

Føggeln min! (3D-bilde)

Anbefalte innlegg

Jeg mener at du bare kan ta et HDRI bilde, - og bruke det som eneste lyskilde + bakgrunn.

Lyssettinga blir enkel og grei :) Har blender støtte for float point bilder da?

Radiosity er ikke alt ved HDRI, - eller, det er en stor del. Men jeg tenker, kan du bare

putte inn et bilde og la bilde lyssette hele scenen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjempekjempebra, NerdVANNA! Flott at du varierte bevegelsene i flokken, og den første fuglen med åpent nebb var kjempebra!

Ble litt revet med nå, fordi de første testrendringene så bittelitt kjedelige ut. ;) Men dette ser kjempebra ut.

Bakgrunnen må fikses i bedre kvalitet, though.

Lenke til kommentar
norma_saw: Bruker Blender! Opensource. Og dermed gratis.

Les denne tingen hvis du vil sette deg inn i det.

At noe er Open Source betyr ikke at det er gratis. Det er forskjell på "fritt" og "gratis".

Når sant skal sies så er ikke Open Source nødvendigvis fritt heller. - Men for at program

skal være fritt må det være Open Source. Men jeg skal spare dere for slike småting :)

Uansett, - lasta ned pdf howto fila nå - Blender har jeg hatt på pcene mine lenge, men

aldri brukt det noe særlig. :) (er enkelt å instalere: "pacman -S blender"). Men det var

noe galt med zip komprimeringa tror jeg. - Finner utav det. :)

Uansett, jeg skal prøve det raskt nå - ble så imponert av hva du har fått til i så liten tid,

animasjonen var jo flott ;D

Redigert: -- Ah, amatørmessig, hadde ikke unzip inne. - velvel, jeg visste nå egentlig at

det var grunnen. Men det får bli en annen sak ;) (Hvorfor jeg skrev at jeg trodde noe

var galt når jeg visste hva som.. jaja :p)

Endret av Velmont
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...