Artistic.Hipster Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Uten den gråe platen da Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Uten den gråe platen da Som tatt ut av min egen munn. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Platen er bare der for at fuglen skal stå på noe. Himmelen, Holger, himmelen. Var det noe sånt du mente? Skybakgrunn! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Himmelen, Holger, himmelen. Var det noe sånt du mente? Det ser bedre ut, men jeg tenkte mer på en ordentlig himmel med atmosfære og ordentlige skyer. Finn et fint fotografi av en horisont, fjern horisonten og legg det som bakgrunn i bildet. Så mekker du lyset til å simulere sola. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Okei, skal prøve å få til noe. Bare ikke vent så mye, jeg har ikke så mye kontroll på "World"-knappene. Men jeg skal, som sagt, prøve. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Okei, skal prøve å få til noe. Bare ikke vent så mye, jeg har ikke så mye kontroll på "World"-knappene. Men jeg skal, som sagt, prøve. Bra! Du lærer av å prøve deg frem, vet du. Trykke, rendre, se, lære. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Noe sånt du mente med ordentlige skyer? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hva med en flokk som flyr rundt i noe slikt: eller Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Flokk... fugler, mener du? Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 En flokk med fugler mener han seff... Kjempe bra foresten Du er mitt idol.. Ikke någe idol Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) *mekke litt i Lightwave for å vise hva jeg mener* Noe slikt som dette kanskje? Det er mulig du ikke kan nok om Blender for å lage noe lignende dette. Men det var ihvertfall noe slikt jeg tenkte på. EDIT: Hehe, ble ikke så ille bilde jeg laget heller. Endret 9. september 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det var tøft holger, prøv det du også nerdVANNA Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Det der skal jeg klare rimelig fort. Må bare få skrevet ferdig en engelskoppgave først. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Brett ut vingene på fuglen din da Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Og legg bena bakover, så får du en tøff bird of prey. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Så klart, må jo brette ham ut litt! EDIT: Vel, det ble bare rot nå. Dere får flokken i morgen. Endret 9. september 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Respekt at du får til dette med Blender! - Jeg har sagt det ofte hvor lat jeg er ang. Blender, men at du virkelig har fått ræva i gir og klarer å få til noe er helt utrolig. Så det er altså mulig å gjøre noe med Blender ja Det er ikke veldig lite nybegynner vennlig, - men kan også brukes til noe :] -- Men brukergrensesnittet skal være bygget slik at når man først lærer det så er det veeldig effektivt. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Brukergrensesnittet er helt genialt. Prøvde Maya PLE en gang, fikk ikke til noe. Kanskje fordi jeg ikke prøvde så mye, men uansett. Blender! Og nå får du flokken din Holger! Bakgrunnen ble veldig kornete, dessverre. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Du må holde størrelsen nede der da -- Flott flott bilde! - Men har Blender støtte for HDRI maps! Det ville vært utrolig hendig til slike ting. - Ellers synes jeg du burde kjøre mindre oppløsning og heller ha mer kvalitet på renderen, - men flott arbeid Nå trenger den bedre tekstur og ent par andre småting Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 HDRI? Det heter bare radiosity i Blender, det. Kan prøve å lage en render med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå