IntelAmdAti Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Dere som pleier eller av og til kaller folk på internett cheatere: http://www.home.no/victork/test.dem - Demoen er CS 1.5 Tror dere denne karen jukser? Ville du sendt replayen videre til admin? Endret 8. september 2004 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Malux Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 jeg fikk ikke demoen til og funke jeg Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvordan får jeg spilt av den filen? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 playdemo test Hva for no? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Legg fila i cstrike og playdemo test i console.... Lenke til kommentar
Malux Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 playdemo test funker visst ikke bedritent Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 playdemo test funker visst ikke bedritent Ikke her heller. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Kommer bare opp at fila er korrupt her. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Den virker vel ikke på 1.6 når den er til CS 1.5.. Jeg spiller den av med Geekplay 6.0 og den fungerer nå greit her. Jaja, jeg kan vel røpe at ikke jukses demoen og det er en pro sniper i dårlig form som øver seg med scout, men demoen er blitt brukt som bevis for at denne fyren jukset.. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Godt du sier ifra først at det er en 1.5 demofil a Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Godt du sier ifra først at det er en 1.5 demofil a han sa jo det da EDIT: men fila virker ikke nei Endret 8. september 2004 av biiig.no Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Se når han edita posten du Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Godt du sier ifra først at det er en 1.5 demofil a han sa jo det da EDIT: men fila virker ikke nei Nei han sa ikke det, du kom etter at han hadde redigert. Uansett ingen som gidder å sjekke en 1.5 dem fil! Er det vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå