mandela Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 tilbudet deres er latterlig og dyrt, glad jeg ikke har det "tilbudet" for i dag har jeg lastet ned 8GB diverse fra nettet og det er jo 8 måneders kvote hos telenor. hva jeg laster ned som er så stort kan dere som har tenkt å løfte pekefingere bare ***** i forresten. (nyskjerrige får svar her: private fallskjermhopp-filmer bl.a.) Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Det ER faktisk en del eldre personer der ute som må/vil ha internett og ikke har peiling... No shit. Kanskje man burde etterhvert innse at alle faktisk ikke har det som skal til for å komme seg på internett? Internett er et privilegium, ikke et krav. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-05-07 22:09, skrev Truman:Dersom telenor har planer om å prise for nedlastet datamengde, er det vel lett for slemme folk å få folk til måtte betale MASSE? Det er bare å mekke ett program som sender masse ip-pakker til den aktuelle maskinen.. Det funker isåfall bare med UDP trafikk, ettersom det er kurant å forfalske avsenderadresse i disse. Jeg regner med at Telenor har tatt visse forhåndsregler når du begynner med volumtakstering, husk at dette er vanlig i mange andre land. Lenke til kommentar
Porky Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Vet bare om Australia og Norge jeg. Hva er de andre landene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå