Sourze Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Tar ca. 5 minutter å overføre en 1MB stor fil fra mobilen til pcen. Andre som opplever dette? Lenke til kommentar
jorg Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 ja, det går tregt... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 kommer veldig an på hva du bruker å overføre med, den beste kabelen 540 klarer 10-20 kb/sek, noe som er ok, usb2seriell og vanlig seriell kommer sjelden opp i over 10 kb/sek, av disse er vel vanlig seriell enda noe tregere (min er faring når jeg overfører til cx65) mulig IR kan gå fortere. bluetooth er vel raskest (>25 kb/sek) men da må du nok skaffe deg S65 Lenke til kommentar
speedygonzales Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Min erfaring er å disable alle antivirus/realtime scanne proggs som overvåker aktivitet på PC'en din. Når jeg gjør det hopper farten opp i taket! Lenke til kommentar
Sourze Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 God damn! Det må da være telefonen som er flaskehalsen da? Kabelen jeg bruker er en 510. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå