chil Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 ikke den råeste på markedet, men alt jeg har testet går unna som fy, 100% stabil ingen ting tull ingen støy alt er bare fint Shuttle SN85G4V2 med Gitter dekselet 1024mb pc3200 GAIL cl2.5 120GB Segate AMD64 3400 9800XT 8x Dual layer Plextor DVD brenner 19 Tommers DELL trinitron Skjem. Pcn er fin, å etter hva jeg har gjort SVÆRT rask. Blir heller ikke særlig varm. SÅ kan anbefale shuttle .. Eneste jeg kanskje kommer til å gjøre er å selge skjemkortet på QXL å kjøpe et bedre, feks 6800. Denne posten har egentlig lite mening, men er vel lov til å fortelle ting å ikke bare spørre. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Gratulerer. Det er slike tråder som dette jeg helst ikke burde se, da veien til nærmeste webshop ikke er så veldig langt unna. Har du fått ut noen benchmarks på den enda? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 ser god ut den ja POST 6000!!! du vet det er en forumgren for glade utrop? off topic->Gledesutbrudd Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 har plextor 8x dual layer brenner? hvilken brenner er det? Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Kosta den da? Bra oppsett det der ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå