IntelAmdAti Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 1. Du ved et uhell taster pin-koden din på microbølgeovnen 2. Du har ikke lagt kabal med virkelige kort på flere år. 3. Du har 15 telefonnummer for å nå en familie på 3 4. Du sender eposter til de som sitter like ved siden av deg. 5. Unnskyldningen for at du ikke lenger har kontakt med gamle venner er at du ikke har epost-adressen deres. 6. Når du kommer hjem fra jobben svarer du fortsatt telefonen med en "forretningstone". 7. Når du ringer hjemmefra trykker du fortsatt 0 for å "komme ut". 8. Du har jobbet ved samme pulten i 4 år og på den tiden jobbet for 3 selskap. 10. Sjefen din klarer ikke gjøre jobben du gjør. 11. Du ringer familien din for å høre om de er hjemme idet du kjører inn i garasjen. 12. Alle reklamer på TV har en internett-adresse under 13. Å forlate huset uten mobilen, som du ikke hadde de første 10, 20, 40 årene i livet er nå en grunn til panikk og du må tilbake for å hente den. 14. Når du står opp om morgenen er du først borte for å komme deg online før du henter kaffe. 15. Du legger hodet ditt på siden for å smile 16. Du leser dette og nikker og smiler. 17. Enda verre; du vet akkurat hvem du skal sende denne mailen videre til. 18. Du er for opptatt til å merke at nr. 9 i listen her ikke var der. 19. Du skrollet faktisk opp for å se at den ikke var der. 20. Og nå sitter du og ler av deg selv. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Heheh. Geniale greier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 18 19 og 20 Lenke til kommentar
nord Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 haha! lo faktiskt av meg selv på slutten :!: Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hihi.. en av de bedre bidragene her Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 helt genial.. nr 19 må jeg nok innrømme Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 10. Sjefen din klarer ikke gjøre jobben du gjør. Hehehe, artig den der Men jeg skjønte ikke helt nummer 10 jeg Hva betyr den? Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 du trenger ik scrolle opp får å se da.. Lenke til kommentar
m0r di Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 du trenger ik scrolle opp får å se da.. jeg gjorde det og de siste der var bare konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå