Icenor Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Vel som dere sikkert har forstått lurer jeg på hvordan man åpner porter, når man har Tele2 ADSL med SpeedTouch modem. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Sikker på at det er modem du har? for med modem så er alle portene åpne, ved router så er så og si alle stengt.. Du sier ikke noe om hva modelnummeret er, så ta en titt på siden nedenfor og søk let etter speedtouch. http://www.portforward.com/routers.htm Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Takk for hjelpen, men jeg har et lite problem. Når jeg skal forwarede noen porter, så må jeg skrive Incoming Ports (som jeg antar er de portene jeg skal åpne) Destination IP Address (antar det er den interne IP addressen til pcen som skal bruke portene) Destination MAC Address (Aner ikke hva det er, men jeg har brukt ipconfig /all til å finne den) Destination Port (Aner ikke hva det er) udp/tcp (vet ikke hva jeg skal velge her) Endret 12. september 2004 av Icenor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå