Debauchery Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Maskinen min (med Win XP) sier at jeg mangler denne for å kunne kjøre USB 2.0 når jeg kobler til mp3-spilleren min. Vet ikke helt hvordan spørsmålet blir her... Hjelp? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Er ikke helt sikker men er det en usb 2.0 port du bruker? Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Ja, så klart. Asus A7N8X Deluxe HK. CD-en som fulgte med funker ikke, og Asus har bare USB 2.0 drivere til Windows 2000 og ME på siden sin... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 legg inn driverne for 2000 det burde funke. Men har du sp1 så skal du ikke trenge å gjøre det. Synd at cdn ikke funket. Til mitt A7V333 finner jeg bare driverene på cdn f.eks. Du ser fort om det er usb 2.0 i enhetsbehandling http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=294367&hl= du har vist to poster oppe Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Ja, men de er litt forskjellige. Uansett, fikk det jeg trengte i den andre tråden. Nå funker alt flott! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå