Gå til innhold

Feil på MSI neo platinum/cpu/ram?


wim

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte nettopp en AMD 64 3200, Corsair TWINX512-3200c2 ddr ram og MSI NEO platinum hovedkort. Jeg var meget godt fornøyd når jeg fikk pakken i posten og startet å bygge den nye pc'en med en gang. Men når jeg skulle boote plugget i strømmen startet pc'en av seg selv og ga fra seg et kort pip. Derretter skjedde det ingenting bortsett fra at ett likt pip kommer ca. hvert 5'te saekund. Har noen peiling på hva dette betyr?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk det til å virke ved å bytte slots. Men nå har jeg ett annet problem. Etter å ha innstallert nvidia driveren vil ikke pc'en boote. Jeg startet i safe mode, og da stoppet pc'en ved fila mup.sys . Da la jeg inn windows på nytt med fiks (ikke formatering), og da virket det. Men samme problemet kom etter jeg la inn drivere til hardware, men nå ser det ut som alt virker (etter mange reinnstalleringer). har noen vært borte i dette problemet?

Lenke til kommentar

Jeg har K8N Neo PE, Amd64 3000+, 1GB xl minne.J eg fikk problemer jeg også. Maskinen ville ikke boote, bare svart skjerm. Og den brukte hundre år på å slå seg av, når jeg kom inn en sjelden gang. Men jeg lastet ned de nyeste driverne med live update3 som skal være med på cd-en. Nå har ikke maskinen fått et problem, utenom at den bruker så lang tid på å slå seg av. Jeg er veldig fornøyd!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...