Gå til innhold

Type ram til abit NF7-S2 HJELP

B166ER

Anbefalte innlegg

Jeg driver å bygger ny PC, har fått XP-m 2400 35W og skal bruke abil NF7-S2 hovedkort...n Jeg vil gjerne ha 1Gb 3200ram men har ikke råd å kjøpe twinX dual sett.

Jeg har sett litt på twinmos sin dualpack, men noen mener det er bra, andre ikke+ at det virker som denne type ram har visse kompabilitetsproblemer. Hva tror dere om dette minnet?

Jeg har også tenkt på å kjøpe en corsair XMS3200XL brikke, kan jeg kjøpe en til seinere å kjøre begge på 3200 hastighet i dual mode??? Vil dette bli like stabilt??? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg driver å bygger ny PC, har fått XP-m 2400 35W og skal bruke abil NF7-S2 hovedkort...n Jeg vil gjerne ha 1Gb 3200ram men har ikke råd å kjøpe twinX dual sett.

Jeg har sett litt på twinmos sin dualpack, men noen mener det er bra, andre ikke+ at det virker som denne type ram har visse kompabilitetsproblemer. Hva tror dere om dette minnet?

Jeg har også tenkt på å kjøpe en corsair XMS3200XL brikke, kan jeg kjøpe en til seinere å kjøre begge på 3200 hastighet i dual mode??? Vil dette bli like stabilt??? :hmm:

Twinmos lager kvalitetsram, men det er ikke noen som helst form for overklokkingsram. Ramen er beregnet på std. innstillinger.

Jeg kjører 1024 mb dual ddr twinmos pc3200 (ikke matchet sett; 1x512 + 2x256), og har aldri hatt problemer.

Lenke til kommentar

hmmm, jeg skal overklokke så mye som mulig å er intressert i så lave timings som mulig, har lest litt om klokking at twinmos minne der man har fått det opp i samme hastighet som corsair 2-2-2-5 @ 400Mhz... det var da snakk om 2x256mb, er det noen forskjell på det og 2x512???

Lenke til kommentar

Det kortet du nevner er det samme som jeg brukte i min ramtest som du finner her på forumet , men Geil og OCZ er jo brikker å annbefale om du skal klokke mye .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...