odds Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 pc`n fryser helt når jeg settter i en cd-plate ,så jeg må rebote nesten vær gang jeg setter i en cd plate , jeg har brukt de samme dvd-rw og dvd rommene på min gammle maskin. Men nå jeg har kjøp alt nytt utenatt hardisken. jeg har prøvd å innstallere xp på nytt, skiftet ide ledninger men det samme skjer. jeg har dette : Pentium 4 3e Ghz prosessor Cruical 512 MB RAM ABIT IC7-G Hovedkort RAdeon 9200 SK Maxtor 120 gb ikke helt sikker på hva den heter kan noen hjelpe meg!! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 sjekket hendelsesloggen for errors? Lenke til kommentar
odds Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 hvor finner jeg drivere til NEC_DVD_RW ND-2500A og Plextor DVD-ROM PX-116A2 Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 hvor finner jeg drivere til NEC_DVD_RW ND-2500A og Plextor DVD-ROM PX-116A2 På produsentenes hjemmeside! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå