Tiger__Style Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har et Abit NF7 v2.0-hk og lurer på om noen vet om en vifteløs chipsett-kjøler som passer og kjøler greit? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har hørt mange som er fornøyd med denne kjøleren på akkurat det kortet. Lenke til kommentar
Tiger__Style Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Takker, tror jeg bestiller en sånn:) Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Er bra nok den ja. Hadde selv den første utgaven av den kjøleren (gullfarget), den kjølte meget bra! Du blir nok fornøyd. Syns chipset vifta på NF7 kortene bråker altfor mye! Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Monterte den i forrige uke på mitt nf7 kort. samme temp, null bråk. fornøyd Lenke til kommentar
Tiger__Style Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Godt å høre....Har nylig bytta standard kjøler på min XP 2800 til en MIST Frostbite; og ennå er jeg ikke fornøyd med støynivået fra kassa. Trodde jeg fikk den nyeste utg. av Frostbite når jeg bestilte fra Microplex, men det var en eldre utg. uten viftestyring. Men det blir vel litt bedre når jeg kvitter meg med chipset-vifta; har også planer om å få diskene mine litt stillere. Har en WD Caviar 120GB IDE og en WD Caviar 200GB S-ATA, som bråker en hel del. Noen som har erfaring med produkter fra Microplex evt. annen norsk sjappe for å bli kvitt disk-støy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå