AndersT2 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Den jæv.. IPODen streiker igjen. Er lei hele dritten, men har ikke råd til ny enda. Måtte reinstallere maskinen i helgen, og da måtte jeg også legge inn programmene for IPODen, og under innstallasjonene av denne, slettet den selvfølgelig alt innholdet. Men problemet er det at den dukker ikke opp i MusicMatch eller Itunes. Ipodmanageren avslutter selv, og Ipod update programmet gir meg IPOD TJENESTEFEIL når jeg starter det. Jeg gikk en feilmelding under innstallasjonen av MusicMatch, og det var etter at programmet og IPOD delen var innstallert, men det var under MusicMatch Update det kom, feilmeldingen var at den ikke fikk innstallert filen MRBUPD.DLL, men filen ligger under MusicMatch Update\DLM\ mappen, og er 132 kb stor. Kan noen som har det samme sjekke størrelsen?, og hvis den er større kan dere sende meg denne? Det eneste som skjer er at jeg får at det er en feil på enheten når jeg stapper den i USB porten (Firewire sluttet å funket for en stund siden), men IPODen dukker opp som portabel harddisk. Har noen vært borti dette problemet noen gang. Lenke til kommentar
slettet Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 http://www.apple.com/support/ipod/basics/ <- Fin side som inneholder litt "basic" ting. For eksempel kossen ein kan deaktivere disk-funksjonen. Og litt til. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 var inne å leita, men fant ikke den siden. Leta vist ikke bra nok Takk, skal lese igjennom å sjekke Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Det funka ikke, nå forsvant den som harddisk også. Ingen flere som kan hjelpe? Lenke til kommentar
notorled Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Kan du ikke bruke noe annet en MusicMatch? Personlig hater jeg MusicMatch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå