m-momr Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 hei, alle har internvannkjøling, men jeg så denne. http://www.thermaltake.com/watercooling/a1681.htm jeg synes den er drit kul, men blir dett klumpete vis man skal på lan og sånn eller? Hva synes dere om denne? Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 ingen som har en eneste formening? Lenke til kommentar
ossy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg har sett den der live. Er enig at den er stilig. Tror den bråker litt. Selv har jeg denne. Min Athlon 64 3000+ holder seg fint på 45-46 grader. Du må nok ha med deg hjelpemann å bære på lan Må bare skryte av vannslangene til Zalmann. De er myke og silikonaktige og sitter bra - tror ikke de lekker så lett. Har hørt om diverse historier om lekk vannkjøling. Kanskje man burde mekke sluk og avløp i tilfelle lekasje ? Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 thermaltake vannkjøling?...frekk på utsien hvertfall Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 ja, dn broker kanskje litt mye, men den Zalman Reserator 1, har jeg sett litt på den den er stilig den, er det pumpe og, radeator i en? Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 ja, det er pumpe, tank og radiator i ett, men har hørt at kvaliteten på pumpa er så som så. og den er STOR fikk sjokk når jeg så den live Lenke til kommentar
ossy Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Stor er den. Falt for at kassa mi og reseratoren har samme blåfarge. Reseratoren er 60 høy, kassa litt lavere. Har ikke peling på kvaliteten på pumpa, stille er den ihvertfall. Zalmann bruker være bra da. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 stlig, se om jeg ikke kjøper den noe liknende jeg og Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Universal spiral-type water-block for AMD K7 / K8 & Intel P4 CPU Så ikke dirkete imponerende ut den vannblokken da.. men som man sier, skal ikke skue hunden på hårene eller noe sånnt.. så skulle gjerne ha sett en test av dette systemet på ok.no Lenke til kommentar
habentsen Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Noen som vet om man får tak i denne i Norge, eventuelt hvor? Kunne vært veldig spennende å testa mot mitt nåværende hjemmelaga eksternsystem. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 nei jeg vet ikke, men jeg skulle gjerne ha funnet det ut. vis noen andre vet noe så ikke nøl, skriv inn Lenke til kommentar
Isabella2 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 ingen mulighet for kjøling av gpu i samme system ? Isa Lenke til kommentar
Devilspawn Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 gpu kjøler har dem også på psdata som også er laget av thermaltake. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Du får et mye bedre internt system enn det der... Bråkete, "skrikende" og dårlig kjøleevne, til en pris jeg tviler på er så billig. Ville absolutt gått for internt system om du faktisk kjøper vannkjøling for å klokke, ikke bare at det "ser kult ut". Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Om valget var mellom denne og et internt system er valget enkelt. Uansett begrenser du mulighetene/valgene ved å kjøpe slike ferdig bokser, kjøp heller ferdig sett. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Flyttes fra kjøling - luft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå