notalive Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hei, jeg vurderer å kjøpe et nytt kabinett. Jeg har sett en del på chieftec dragon big tower, leste en test på hardware, det kom gått ut, noen som har det? fant ikke noe da jeg søkte, hvis noen har, er det et gått kjøp? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112013&cks=PRL skal ikke kjøpe på komplett - notalive litt off topic men jeg finner ikke de testene som var her før? Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hadde det før jeg bytta. Kabbiset er bra nok det. Det er stort da. Men det er egentlig positivt etter min mening. Mange vifte plasser. Grei nok plass til hovedkort osv. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 ja, det er go plass jeg vil ha, tyngde er ikke noe problem heller, vet en god del klager litt over det Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Vel. Da vil jeg anbefalle det. Men det kan bli litt rotete hvis du har masse vifte ledninger som henger og slenger. Så du må kanskje rydde unna ledninger. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 vel det er jo større plass i det der en det jeg har å jeg har et med 5 vifter å jeg har det ikke spesielt ryddig har også sett på thermaltake å de er jo veldig pene Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 det er masse vifte plasser. god kjøling på hd. 92mm vifte over psu. men kan bli litt trangt med 6hd og vannkjøling. brukte det selv for litt siden. men gikk over til lian li. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå