Dotten Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-06 18:33, skrev fondus:nei, sant det, men hadde han vært fra bergen hadde han vel fått plass til 7 stykker inni kjeften :razz: kun 7? Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Ville bare nevne at Siemens = kvalitet.. (I hvertfall på noen områder) Min Siemens S25 datt i vannet forrige sommer, der den lå trygt i 3 dager, før jeg fant den. Plukket den opp, la den så i ferskvann og etter en lang tørketid, virket den helt perfekt igjen, helt til jeg knuste displayet... :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Min mobil har falt 80m rett ned og landet på en gressplen.. Falt ned utenfor gjerdet ved huset vårt.. , Bateriene brukte jeg rimelig lang tid på og finne igjen da. Men den virker. (Litt riper i den da) Og dette forsøket var med vilje (Kjedet meg litt) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-10-03 12:19):Syntes det hørtes kult ut... Men jeg ser ned på deg, ja! Dere diskuterer med hverandre hele tiden ser jeg.. Vell det har sikkert vært hardt etter det bruddet mellom dere.. Lenke til kommentar
Leeson Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Her er en fin en. Jeg skulle vaske rommet mitt. La mobilen oppå bokhyllen(skjønner ikke hvorfor) og begynte å herje rundt med vaskeklut. Jeg la mobilen oppå et blad, så etter en stund sklei den litt og falt ned fra bokhylla. 2 meter ned fløy den med et svalestup oppi vaskebøtta med varmt såpevann. Jeg hørte et svært plask bak meg og tenkte; wtf??! Mobilen ville så klart ikke funke, så jeg tok den fra hverandre, la den på et hånkle og fyrte løs med hårføner. Satte den sammen igjen, den funket ikke. Tok den fra hverander igjen og tenkte ikke mer på det i tre dager. Da satte jeg den sammen igjen og den virker den dag i dag Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Vell mobiler har det med og overleve de mest ekstreme ting.. Lenke til kommentar
Indrazor Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Min fine 3310 er et kapittel for seg selv. Den ble unfanget i rusetia (ikke den beste tiden for en ny mobil men men) X antall ganger i bakken. Mista den Ut vindue på russebilen om natta. Stoppa bilen ringte på mobilen å fant den igjen i grøfta. Funka fint. Skrev melding ute å greide å miste den (ikke spør hvordan) oppi en sånn passe dyp sølepytt. Plukk opp tørk av å fortsett me meldingen. Ut i skibakken me mobil i lomma. Trodde den lå i innerlomma på jakka men den gang ei. Den lå i lomma på boksa å glidelåsen var åpen. Etter noen runder i skogsløpa skulle jeg sjekke meldinger. Hmm ingen mobil i jakka.. neimen hva er dette,,, snø snø mer snø,, å en mobil. Kjekt Den har også badet i øl. Hmmm shit au, lot den tørke å den funka fint. Fikk ikke av dekselet da. Det satt som limt fast. Måtte ha "spesialvertøy" for å brekke det av. Men mobilen funker fint enda. Aldrig vært inne til reperasjon heller. Derimot jobbmobilen en 6210 har vært inne til reperasjon 3 gnager i løpet av 7 månder. Å den brukes kun på jobb (kontorarbeid) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Jeg har kjøpt en mobil...den ligger her...og gjør ikke mere..jeg lurfter den av og til :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Det er det en mobil skal brukes til. En TLF liste og ringe noen få ganger.. Man Sender jo mld fra internett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå