Gå til innhold

hva har mobilen din vert gjennom?

Odden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Var på fjelltur med klassen da eg og ein annan i klassen min fant ut at vi skulle padle i kano.

Eg var på veg opp i kanoen og hadde fått den eine foten min opp i kanoen da han eg skulle på kano tur med drog i kanoen (rykte til) for å få den nermare land.Da mista eg balansen og datt bakover og ut i innsjøen.Tok mobiltelefonen min ein Nokia 3310 opp av lomma.Den var fremdeles på.Men,slo den av og tok ut batteriet.Bare for å være på den *sikre* siden.

Ein time etter på slo eg den på og den fungerte som normalt..

Før Nokia 3310 hadde eg ein Nokia 5110.Etter at mobilefonen hadde fått seg nokre turar i bakken.Gjekk det ikkje lenger ann å lese informasjonen på dislayet.Og siden eg ikkje fekk tak i ein dele mobil.Og ein nytt display kosta rett underkant av ein ny mobiltelefon (subsiert av Telenor).Valte eg å kjøpe ny mobiltelefon.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-05 11:18, skrev MrA|:

Når jeg var i Polen på skoletur mista jeg 3210n fra 11. etasje og ned på stein hellene i bund. BOOOF! Hele dritten var pulverisert. Leita 30min for å finne SIM-kortet. Batteriet hadde detti fra hverandre, alle cellene lå strødd over alt
:grin:
.

Er det så høye hus i Polen? :???:

Lenke til kommentar

Slengte min 6210 i en bil som råkjørte og holdt på å kjøre ned ungen min i overgangsfeltet. Lagde en fin sprekk i bakvinduet på Saab'en hans samtidig som mobilen funket fint etterpå. I tilegg stoppet tullingen slik at jeg fikk anledning til å gi han en på trynet for så å bruke telefonen jeg nettopp hadde hevet til å ringe purken slik at de tauet tullingen. Han hadde ganske god promille og kan se frem til en liten visitt bak murene :grin:

I helgen poppet jeg en øl med telefonen og i min lite edruelige tilstand merket jeg ikke at en del av den fløy av. har ikke peiling på hvor den ble av :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...