Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Rykte: Bredbåndsfabrikken fortsetter utbygging nå.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da blir jeg også Kunde hos de :D

Er fristet til å si det samme, men ADSL 2+ med 25Mbit ned virker hakket mer spennende for min del og mitt bruk. Men det er nå bare meg da...

Glem ADSL 2+ når BBF kommer til å tilby 100mbit linje i fremtiden. Husker jeg leste et sted at utstyret for å tilby norske kunder dette er på plass. Det var bare ikke sikkert når de ville tilby det...

Lenke til kommentar
Glem ADSL 2+ når BBF kommer til å tilby 100mbit linje i fremtiden. Husker jeg leste et sted at utstyret for å tilby norske kunder dette er på plass. Det var bare ikke sikkert når de ville tilby det...

Selvfølgelig så vil 100Mbit være mye bedre, men da dette ikke er noe reelt alternativ ennå (i fremtiden vil sikkert alle sitte på 100Gbit linjer uansett, bare for å være litt drøy). Hvis du tar en titt på utviklingen i Sverige så kan du se hva vi har i vente. Så når det blir "vanlig" med 100Mbit i Sverige så kan vi sikkert håpe på noe liknenede i Norge (etter en liten stund. Dette er jo selvfølgelig kun antagelser fra min side, men uansett. Min mening er at det kommer til å ta en stund før 100Mbit vil være lett å få tak i i Norge.

Lenke til kommentar
hadde ikke vert dumt med en utbygging nei, til Bergen kanskje?

 

gitt BKK litt konkurranse..:p

Drit i konkurranse, BKK er uansett overlegen i både pris og ytelse. Det BKK må satse på i Bergen er å bygge ut det tullete nettet sitt :)

hadde vert koz med litt konkuranse også da , kanskje privatkunder kunne fått mer enn 2 mbit?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...