PoNdUs Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hørte et rykte om dette ringte BBF og spurte og fikk et tja.... ( det var snakk om det sa hun) Flott dette da Håper de starte asap Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 kanskje hun er svensk Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Én ting er sikkert; kommer de hit skal de i hvertfall få meg som kunde! Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Da blir jeg også Kunde hos de Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Da blir jeg også Kunde hos de Er fristet til å si det samme, men ADSL 2+ med 25Mbit ned virker hakket mer spennende for min del og mitt bruk. Men det er nå bare meg da... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Håper de kommer til Arendal! hehe... Bor 107 meter fra sentralen. Har Catch nå, men kommer BBB da blir det andre boller Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Håper de kommer til Arendal! hehe... Bor 107 meter fra sentralen. Har Catch nå, men kommer BBB da blir det andre boller BBB bruker ikke telefonnettet. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 tar gjerne begge deler jeg Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 fiberen må vel komme fra en plass? Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 hadde ikke vert dumt med en utbygging nei, til Bergen kanskje? gitt BKK litt konkurranse.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 hadde ikke vert dumt med en utbygging nei, til Bergen kanskje? gitt BKK litt konkurranse.. Drit i konkurranse, BKK er uansett overlegen i både pris og ytelse. Det BKK må satse på i Bergen er å bygge ut det tullete nettet sitt Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Da blir jeg også Kunde hos de Er fristet til å si det samme, men ADSL 2+ med 25Mbit ned virker hakket mer spennende for min del og mitt bruk. Men det er nå bare meg da... Glem ADSL 2+ når BBF kommer til å tilby 100mbit linje i fremtiden. Husker jeg leste et sted at utstyret for å tilby norske kunder dette er på plass. Det var bare ikke sikkert når de ville tilby det... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Glem ADSL 2+ når BBF kommer til å tilby 100mbit linje i fremtiden. Husker jeg leste et sted at utstyret for å tilby norske kunder dette er på plass. Det var bare ikke sikkert når de ville tilby det... Selvfølgelig så vil 100Mbit være mye bedre, men da dette ikke er noe reelt alternativ ennå (i fremtiden vil sikkert alle sitte på 100Gbit linjer uansett, bare for å være litt drøy). Hvis du tar en titt på utviklingen i Sverige så kan du se hva vi har i vente. Så når det blir "vanlig" med 100Mbit i Sverige så kan vi sikkert håpe på noe liknenede i Norge (etter en liten stund. Dette er jo selvfølgelig kun antagelser fra min side, men uansett. Min mening er at det kommer til å ta en stund før 100Mbit vil være lett å få tak i i Norge. Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 hadde ikke vert dumt med en utbygging nei, til Bergen kanskje? gitt BKK litt konkurranse.. Drit i konkurranse, BKK er uansett overlegen i både pris og ytelse. Det BKK må satse på i Bergen er å bygge ut det tullete nettet sitt hadde vert koz med litt konkuranse også da , kanskje privatkunder kunne fått mer enn 2 mbit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå