[ergo] Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hei! Jeg skal oppgradere diverse "komponenter" før høstferien (OL) Her er listen: HDD: Seagate Barracuda 7200.7 200 GB Ultra Mus: Logitech MX510 Musmatte: fUnc sUrface1030 PSU: Antec NeoPower 480 eller MIST 550W Tastatur: Logitech Ultra X Flat eller Keytronic KT1000 PS/2 Sort Headphones: Beyerdynamic DTX 900 eller Sennheiser HD 595 Dette er det jeg har kommet fram til. Bare å komme med andre forslag eller tips. Mvh: ergo Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Musmatte: Everglide Destrukt Pad XL Har denne selv med IntelliMouse 4.0 og det er et perfekt par! Matta er en halvmeter stor. Noe som er et pluss i diverse fps-spill (som Counter-Strike) Mus: Microsoft IntelliMouse 4.0 Lillebroren til MS 3.0, MS 4.0 passer godt i håndflata og er en veldig presis optisk mus. Headsett: Koss Headset Pro 3aa Titanium 2 ørekopper som sitter pent på skallen, 10-20000 hz, og ledning av god kvalitet (krølles ikke) Det var anbefalinger fra min side da Endret 8. september 2004 av FosFat Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Musmatte: Everglide Destrukt Pad XLHar denne selv med IntelliMouse 4.0 og det er et perfekt par! Matta er en halvmeter stor. Noe som er et pluss i diverse fps-spill (som Counter-Strike) Mus: Microsoft IntelliMouse 4.0 Lillebroren til MS 3.0, MS 4.0 passer godt i håndflata og er en veldig presis optisk mus. Headsett: Koss Headset Pro 3aa Titanium 2 ørekopper som sitter pent på skallen, 10-20000 hz, og ledning av god kvalitet (krølles ikke) Det var anbefalinger fra min side da en kammerat av meg har den musematta og den er forsvidt grei den, men den glir ikke så bra som func og er litt for stor for LAN-partys ol. Explorer musa liker jeg ikke så godt, er mer vandt til logitech. Det headsette jeg har valgt ut har 10 - 22000 Hz og er regna for et ganske high-end headset. men takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå