Skurupu Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Jeg har lyst til å puste nytt liv i denne "gamle" klassikkeren. Noen som har noen forslag til hva jeg kan instalere? Jeg hadde det enormt morro med Matrix moden til Max Payne 1 og kunne tenkt meg noe lignende. Èn ting til: Hvordan aktiverer jeg juksekoder? Det står på en side at jeg må: Start the game with "-developer" command line parameter. Hva menes med dette. Husker å ha gjort dette før på Max Payne 1. Men har glemt hvordan. Endret 8. september 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Høyreklikk på shortcut'en din til spillet, velg properties/egenskaper og skriv -developer inn bak maxpayne.exe eller hva fila heter. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Fått det til? Endret 8. september 2004 av odex Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Nei. Feilbedskjeden ovenfor kommer. Og jeg kan ikke gå ut uten å fjerne -developer. Endret 8. september 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Haha, snålt... kanskje det har noe med gåseøynene dine å gjøre. Her er en shortcut jeg har for Doom 3 Editoren: F:\Games\Doom3\Doom3.exe +r_fullscreen 0 +vid_restart +editor Det er sånn den ser ut, ingen gåseøyne. Men det er mulig du må ha gåseøyne da du har mellomrom i katalognavnene dine. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Problem løst! Hvis det er flere som sliter: Det skal være ett mellomrom mellom selve adressen og -developer. Takk for hjelpen! Endret 8. september 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Haha, ja, såklart, la ikke merke til at det ikke var det på bilde ditt Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Det skal være ett mellomrom mellom selve adressen og -developer. Da-a? Ikke så kjent med console cheats du? Du må alltid ha mellomrom når du skriver inn slikt i command linjen! Samme går for hl og alle andre spill hvor man bruker command line... Du bruker forresten F12 for å komme i konsollen... EDIT: Anyways, http://www.PayneReactor.com er et godt sted for mods! Om ikke det er "godt nok" kan du gå inn på http://www.maxpayne2.com! Der skal det være noen linker til mod communities... Endret 8. september 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Men jeg lurer fortsatt på om det er noen mods jeg burde skaffe meg der ute. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Men jeg lurer fortsatt på om det er noen mods jeg burde skaffe meg der ute. Svarte på spørsmålet i innlegget over BTW: Hvis du vil ha noe mer enn bare våpen-tweaks og maps, så bør du holde ører og øyne åpne på maddieman's Katana mod!!! Den skal ha nye fiender, realistisk skade system (høgger av hoder, armer, føtter osv) Og den skal ha en hel spill kampanje! Ikke bare noen få maps! Modden her har ikke kommet ut enda da, men det er bare noen sekunder ifra at den blir lansert! Og når den gjør det... Endret 8. september 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå