Skurupu Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg har dette høyttalersettet. Når jeg spiller så hører jeg ikke noen ting av hva som skjer rett forran meg. Det er lyd i fronthøytaleren, men det kommer ikke en lyd fra den når jeg spiller og jeg har stilt inn på 5.1 i spillets meny. Dette skjer på alle spill. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har du koblet riktig og satt opp 5.1 i driverene/Windows? Hva slags lydkort har du? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Jeg har dette lydkortet. Jeg har lagt inn driverene til lydkortet. Edit: Og stilt inn på 5.1 både under driver instalasjon og i windows. Endret 8. september 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Dra opp surroundmikseren og kjør høyttalertesten, sånn bare for sikkerhetsskyld. Advanced mode/Speakers/Test Endret 8. september 2004 av LarsC Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Under speakertesten kommer det ingen lyd fra fronthøytaler. Men det kommer lyd derfra når jeg spille musikk f. eks. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Da har du muligens koblet feil. Sjekk koblingene mot manualen, evt. prøv og feil med høyttalertesten gående. Jeg har Audigy 1, og hvis jeg husker riktig skal senter/sub (gul ledning) i det borterste hullet, mens front og bak skal i hullene nærmest FireWire-kontakten. Edit: Rart at det ikke kommer lyd fra frontene i det hele tatt under testen. Endret 8. september 2004 av LarsC Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Jeg har dobbeltskjekket at alt av ledninger sitter som det skal og er tiktig koblet, så det er neppe der problemet ligger. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Rart. Du burde få lyd ut av dem under testen, selv om damen ville kanskje sagt 'centre' elns istedetfor 'front right/left'. Men hvis du har sjekket alle koblingene, da vet jeg ikke helt hva som er feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå