ExTerminator Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jepp, Topic sier alt... Har lastet ned siste bios fra ECS, men det følger ikke med noen manual om hvordan dette gjøres. Filene som følger .ZIP'en:' F.BATfilelist FLASH.EXE g900_806.ban Jeg regner med man skal bruke en diskett, men jeg har ikke noen diskettstasjon til G900'en min. Lenke til kommentar
carlp Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 jeg lurer på nøyaktig det samme Lenke til kommentar
Multicom Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hei. F(.bat) er filen som skal kjøres. Den inneholder nødvendige kommandoer. Du må enten boote fra floppy via USB, en bootbar CD eller USB minnestikke for å flashe BIOS. Lenke til kommentar
carlp Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 jeg sliter med aa faa dette til aa funke, jeg laget en bootable CD i nero og startet f.bat men saa skjer det liksom ingenting Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 jeg sliter med aa faa dette til aa funke, jeg laget en bootable CD i nero og startet f.bat men saa skjer det liksom ingenting Jeg lagde også en bootable cd med Nero, fikk det heller ikke til å fungere. Det skjer ingenting. Det kan vel kansje være noe med Nero's boot image? Trenger flash programmet og skrive til kilden der flashen er? Kopiere flash filene til hardisken kansje? (brukte DosBootimage.IMA) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå