Errae Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hei! hvordan fikser jeg at openOffice støtter øæå ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Sjekket tastaturspråket? ÆØÅ o OpenOffice funker fett hos meg. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 yea,- det ble man klokere av gimper Lenke til kommentar
ratix Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 hva med man xf86config ... ELLER kanskje man man Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Distro??? ÆÅØ (og mase andre tegn) er ikke noe problem... Har du æøå andre steder? F. eks i terminalen? xterm? gedit (eller hvilken editor du enn bruker)? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Bruker FC2,- har øæå ellers.... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 micket rart. Hvis du lager en ny bruker, har denne samme problemet? Oppdateringer (yum)? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 brukeren har det samme problemet... har ikke yum,- men apt-get... har vært inne på options å stillt på språk der uten hell, tror du det blir bra hvis jeg oppdaterer til versjon 1.1.2 ? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Prøv? Har du gjort noe merkelig med installasjonen din? Er det ikke 1.1.1 som følger med fc2, da? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 1.1.1 som følger med ja,- fungerte første gangen jeg testet open office,- men skulle begynne å skrive på ex.phil ( bah ) oppgaven min i går og da fungerte det ikke,- skal teste med ny install... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Gjør det. Jeg både administrerer et større skolenettverk, samt 3 hjemmemaskiner på FC2, og har aldri hørt om det. BTW lyx er en fin ting har jeg hørt. Hva er det du skal skrive om (om jeg tør spørre)? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 pc'en min er ikke samarbeidsvillig,- fikk ikke installert openoffice,- Cannot connect to X fikk jeg beskjed om Må gå igjennom instillingene igjen jeg da,- Skal dessverre skrive Ex.phil oppgave )= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå