porcelaiN Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Halloen.. Fungerer det å laste ned 2 filer fra samme bruker samtidig i DC++? Finnes det en "patch" eller noe sånt for at det fungerer? Eller kanskje en annen DC klient? På forhånd takk Lenke til kommentar
jokki Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 DC++ støtter ikke dette, men andre klienter gjør som f.eks zDC++ IntraDream StrongDC++ det finnes også mange andre, men IntraDream og StrongDC++ er mine favoritter... Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Uheldigvis er det mange hubber (seff ikke alle) som kun aksepterer f.eks. DC++... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Ok, tusen takk Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Noen som vet om fulDC har støtte for dette? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Har ikke hørt om FullDC noe særlig så hvis du kunne gitt meg en link så kan jeg snuse litt på det..... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 nope den har ikke det Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 fulDC Denne blir gjenkjent som DC++ heldigvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå