tezamno Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hei, sitter her med en bærbar Fujitsu Siemens med winxphome. Den var infisert med blaster og jeg brukte et bootvirus scan for å fjerne dette. Men etter å ha brukt maskinen en stund slår den seg plutselig av. Det virker som det går mindre og mindre tid fra hver gang jeg slår den på før den slår seg av. Det samme skjer hvis jeg har den gående uten å boote (biossetup) Den slår seg av etter ca et halvt minutt. Den virker ikke spesielt varm. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
tezamno Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
taulen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 ta det litt med ro da Gått 5 min. Men du kan sjekke i biosen om du har stilt på noe, kanskje den slår seg av fordi den blir for varm, dette kan dus tille, i bios. Sjekk dette, laast ned aida32, der kan du sjekke temp osv Lenke til kommentar
tezamno Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Fikk den omsider opp, fikk beskjed av antivirusprogrammet at minnet var infisert, prøver en ny bootscan. Er ikke så utålmodig, men et svar bringer emnet opp blant de faste som står på hw siden, så flere ser den. Var forresten ikke noe i biossetup å stille i forhold til temp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå