bnezofil Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 jeg skal ha meget billig og greit nettverkskort. jeg skal kun overføre filer og spille litt nettverk av og til. vil biltemas kort til 98,- være greit nok? Nettverkskort Nettverkskort for kopling av PC til nettverk. Også egnet for bredbånd. Ethernet PCI, 10/100Mbps, Autosense, TP, Full duplex, PnP. Utstyrt med diagnose lysdioder. Driver for Windows 95/98/2000 medfølger. (skaset fra biltema sine sider.) Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Det er sikkert helt greit det. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 det er nok helt greit det. Så ett på binders til 74 tror jeg som kanskje er like så greit Bare pass på å få pci kort og ikke ISA, er vel ingen som selger isa lenger men alikevel det var et bilde av et isa kort du hadde der. Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Sikker på at det er ISA? korteste isa kortet jeg har sett Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 det er sikkert basert på en realtek chip, og da skal det fungere mer enn ok! Lenke til kommentar
karseye Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 det er sikkert basert på en realtek chip, og da skal det fungere mer enn ok! ... Ser ut som et ganske standard RTL8139C (Realtek-kort). Det vil belaste CPU'en voldsomt ved høy belastning (mye trafikk, store filer over nettverk osv), dette pga det billige / enkle chip-designet. Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 da går jeg for det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå