Shikaru Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 jeg har skjelden fått se cs demoer .. og det er noen som er så utrolig kule så jeg håpet at noen av dere hadde giddi og lagt dem ut .. da kunne vi jo fått litt morro og sett cheats, pr0 og lignende folk Edit: Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Denne tråden hører vel hjemme i 'Counter-Strike'-kategorien? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg vil tippe at denne tråden er startet for å få tak i den "demoen" som det var snakk om i den "smiley-tråden" som ble stengt Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 http://www.home.no/victork/test.dem Cheat eller skill folkens? Jeg tipper på at de fleste vil bli overbevist om at fyren i den demoen cheater. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Feilpostet. Vi har en egen CS-kategori på gamer.no delen. Bruk den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg