ScorpionEmperor Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Hei! Lurte på om noen kunne hjelpe meg med å finne et skjermkort. Må ha tv-out, da jeg skal bruke det til å se filmer fra pc på/til tv. Kortet må ikke være for dyrt.. ca. 1000 kr.. På forhånd takk for hjelpen... :smile: Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Tja... Et raskt søk i forum eller en titt på "Anbefalinger" er alltid lurt. :wink: Ellers begynner vel GF3Ti å synke i pris snart? Eventuelt et GF2Ti? [ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-05-07 21:07 ] Lenke til kommentar
copyright Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg har et geforce 2 titanium og er fornøyd med det, har ikke overklokka det noe spesielt ennå, men det skal jeg når jeg får vannkjølt det :smile: Lenke til kommentar
hurst Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Ville ungått geforce serien hvis du er ute etter god kvalitet på tv-ut. Men geforce2ti og 3 er jo bra på 3d da :smile: Lenke til kommentar
ScorpionEmperor Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Takk for alle svarene, men jeg skal prioritere et skjermkort med en bra tv-utgang. :smile: :smile: :smile: Er det noen som har noen erfaringer med et godt tv- out skjermkort?? Mvh. ScorpionEmperor Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Har et 3Dfx med TV-utgang du kan kjøpe billigt av meg (var det en liten tusenlapp du hadde å bruke, sa du?) Er et kjempefint kort å se på, er sånn grønn plate med masse utstikkere på.... Har ingen vifte som de senere etterligningene har (les GeForce4), og har 4mb (eller var det gigabyte?) ram. Det er en kjempefordel, for da slipper skjermen å lete etter bilder å sånn på skjrmkortet. Er et problem at det blir for mye ram. (synd at rammen har blitt så billigt) En annen positiv ting om det er at du kobler det i gjennom det eksisterende 2D kortet du har (kabel følger med!!!!!!!!!) Da har du 2 kort, og det er jo dobbelt så bra, eller no sånn. Hvor mange gigahertz det har, er jeg usikker på. Men det ble kjøpt på Spaceworld for 4-5år siden (Ja, kvitering skal du selvfølgelig få med :smile: ), så hvis du ringer dem, har de sikkert svaret. Kostet 800,- nytt, men siden dette er et Orginalen (med stor O) og i høyeste grad et samlerobjekt, er det vel undødvendig å si at prisen har økt noe kraftig de siste årene. Hadde tenkt meg 3-4000 for det, men siden du må ha et nå kan jeg vel strekke meg ned til 1000,- Gjør et knallkjøp i dag.... Eller så setter jeg den inn på lynauksjon på QXL og får 5-6000 for det... ELLER, du kan kjøpe et slikt et: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl :smile: Lenke til kommentar
ScorpionEmperor Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 Hei Johnny!! Done some new jackass progz lately?? Morsomt innlegg, men jeg tror du får mer på qxl enn hos meg. QXL er jo konge plassen til og selge brukte ting!! Folk byr som regel over evne :smile: :smile: Ellers takk for linken nederst... :smile: Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Quote: Den 2002-05-07 22:43, JohnnyKnoxwille skrev:Gjør et knallkjøp i dag.... Eller så setter jeg den inn på lynauksjon på QXL og får 5-6000 for det... NEI, dette går ikke! Jeg kan ikke sitte med åpne øyne og se på at et slikt Kort (med stor K ja) blir solgt for under 10 000! Jeg gir deg alle pengene mine for det! Bare send det så får du penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå