Wobokel Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Skal lage en film i et skole prosjekt der jeg har lyst å flette inn scener(som jeg redigere i driv3r) fra Driv3r(ps2) inn i filmen. Det store spørsmålet jeg stiller her er hvordan jeg skal få filmene over til pcen sånn at de kan flettes inn i filmen ? PS:har nettverks addapter til ps2 vis det skulle hjelpe Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Skal lage en film i et skole prosjekt der jeg har lyst å flette inn scener(som jeg redigere i driv3r) fra Driv3r(ps2) inn i filmen. Det store spørsmålet jeg stiller her er hvordan jeg skal få filmene over til pcen sånn at de kan flettes inn i filmen ? PS:har nettverks addapter til ps2 vis det skulle hjelpe Eneste alternativ blir vel å filme skjermen, men det blir somregel ikke bra(kanskje det går med nettverkskobling, men det kan jeg desverre ikke med ) Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Endret 3. oktober 2007 av neitakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå