Wobokel Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Skal lage en film i et skole prosjekt der jeg har lyst å flette inn scener(som jeg redigere i driv3r) fra Driv3r(ps2) inn i filmen. Det store spørsmålet jeg stiller her er hvordan jeg skal få filmene over til pcen sånn at de kan flettes inn i filmen ? PS:har nettverks addapter til ps2 vis det skulle hjelpe Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hmm... hvis du kobler tv`en til skjermen, og bruker et slags program som tar opp video/spill/film ( fraps? ) så kan dette gå tror jeg. Men det vil være mye enklere å bare finne en film på nettet, regner med det finnes der ute. My 2 cents Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 hvis du har video inn kan ud vel bare plugge videokabelen fra ps2 inn i pcen? ellers tror jeg nok det blir litt vanskelig? Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hmm... hvis du kobler tv`en til skjermen, og bruker et slags program som tar opp video/spill/film Tenk over den en gang til Du trenger et skjermkort/TV-kort med video inn om du skal ta opp direkte fra PS2 til maskinen. Men et lite triks er om du får tak i et DV kamera, så kan du ta opp på det, og så capture opptaket via firewire til disk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå