smeboe Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 I følge denne posteren, kommer rema med en ny PC denne uka eller neste. Er litt interessert i om flere vet noe om dette/har sett reklamer e.l. som kan gi mer info?? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 I følge denne posteren, kommer rema med en ny PC denne uka eller neste. Er litt interessert i om flere vet noe om dette/har sett reklamer e.l. som kan gi mer info?? blir vel noe alla medion pc vil jeg tippe.. Lenke til kommentar
AndersBob Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jobber han med nicket Giffi for rema 1000? Virker litt tvilsomt. Er jo bare et innlegg på et annet forum Virker som det er sagt for å være morsom Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jobber han med nicket Giffi for rema 1000? Virker litt tvilsomt. Er jo bare et innlegg på et annet forum Virker som det er sagt for å være morsom virker jo sånn da. Quote GIffi: "Vil bare si at dere bør vente med å kjøpe PC til vi i Rema kommer med vår nye PC i september" Vi i Rema1000... says it all. Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Kan jo bli spennende å se på denne pcen (viss den kommer...) Coop pcen var jo en slager, så hvorfor skulle ikke denne bli det Endret 8. september 2004 av t0bben Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hehe hvis kvaliteten på denne Rema1000 pcen blir like bra eller (dårlig) som de andre elektroniske produktene de selger så vil jeg holde meg langt unna men jaja Medion er vel grei nok, men jaja tror jeg uansett hva bra eller dårlig tilbudet blir, ikke skal handle noe pc på Rema1000 nei Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Hehe hvis kvaliteten på denne Rema1000 pcen blir like bra eller (dårlig) som de andre elektroniske produktene de selger så vil jeg holde meg langt unna men jaja Medion er vel grei nok, men jaja tror jeg uansett hva bra eller dårlig tilbudet blir, ikke skal handle noe pc på Rema1000 nei point; men jeg hadde planer om å kjøpe Prix-PC-en, men fikk ikke somlet meg til det tidsnok, så nå håper jeg denne blir like bra (eller bedre ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå