fredde Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Hvorfor har det seg slik at det ikke blir laget noen fete ratt til Xbox. Eneste typen jeg har sett er den Trustmaster modellen som de selger på Elkjøp til 700,- og det er jo bare sånn tynn plastikkdritt... Ser at det selges ferdige stoler med ratt til Playstation, synd det ikke finnes til Xbox. Egentlig rart at ikke Logitech har kommet på banen med et bra ratt. De fleste kjøper jo Xbox nå, ikke utdaterte Playstation Noen som har sett noen skikkelig bra ratt til Xbox? Gjør ikke noe om det er litt av den dyrere sorten... Har sett en link her for noen måneder siden men nå kan jeg ikke finne den igjen. Hadde satt pris på litt hjelp til å finne noe "rått".... Endret 8. september 2004 av fredde Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Problemet er at spillene enda ikke lages med ForceFeedback. Jeg skjønner heller ikke at noen ikke har satsa på dette enda? Lenke til kommentar
fredde Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Sinnsykt irriterende... Har playstation 2 force feedback da? Mener da jeg har stilt force feedback på RALLISPORT CHALLENGE??? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jada, ps2 har FF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå