stkmydla Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Noen som vet hva jeg trenger av kabler, evnt. annet for å kunne se f.eks. filmer som ligger på harddisken/PCen på TVen? Er svært takknemlig for alle svar! :!: Lenke til kommentar
lilleninni Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hei. hvis du har en s-video-utgang på pc'en og en scart-kontakt på tv'en (det er det jeg har), så er det bare å gå i nærmeste elektronikksjappe og spørre etter en kabel som passer. jeg fant en til 199 kr eller noe hos en databutikk på alnabru (husker ikke hva den heter, men den ligger ved siden av rimi-butikken...). så er det bare å leke med skjerminnstillingene til det funker... lilleninni Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Noen som vet hva jeg trenger av kabler, evnt. annet for å kunne se f.eks. filmer som ligger på harddisken/PCen på TVen? Hvordan skjermkort har du? Følger med kabler for å koble til TV med de aller fleste skjermkort, til og med lite retail! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hei. hvis du har en s-video-utgang på pc'en og en scart-kontakt på tv'en (det er det jeg har), så er det bare å gå i nærmeste elektronikksjappe og spørre etter en kabel som passer. jeg fant en til 199 kr eller noe hos en databutikk på alnabru (husker ikke hva den heter, men den ligger ved siden av rimi-butikken...). så er det bare å leke med skjerminnstillingene til det funker... lilleninni er det det som heter TV-ut på skjermkortene? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Lagde min egen kabel jeg... Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 er det det som heter TV-ut på skjermkortene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå