vix Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 sammen med en 3500+ 1GB OCZ 3500EB ram, å en Booster. Så skal vi se hva vi klarer å tyne ut av det Hva er en ram booster for noe?? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 En ting man setter i en minneslot for å kunne øke vdimm drastisk. Opp til 3,9v eller noe. Lenke til kommentar
vix Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Såpass!! Supert for Overklokkere alså ,jeg gidder ikke overklokke systemet lengre ,har bare hatt dårlige erfaringer med det ,gjorde det endel før da jeg konventerte DVD til SVCD ,for å øke konventeringshastigheten ,men ende som regel med feil i konventeringen ,så de minuttene jeg skulle spare på konventeringen ,ble til at jeg måtte ta det omigjen ,denngang 16 timer. Lenke til kommentar
Abits Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 @oivind_dahle Du skulle valg et Aopen istedet Litt dårligere kvalitet på bildene Uansett har jeg kun 80mm vifter som kjøler i kassa System ligger på ca 30grader, CPU på ca 48-50 ved normal temt Lian er forferdelig oppskrytt på forumet, og ja det finnest andre alternativer. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 takk for fint tips abits... jobber dog med noen spennende prosjekt om dagen, så neste artikkel om super PC kommer til å ha en rekke spennende løsninger påpeker dog at neste del har kanskje et bilde som får noen til å løfte på øyenbrynet .. Lenke til kommentar
Abits Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) takk for fint tips abits... jobber dog med noen spennende prosjekt om dagen, så neste artikkel om super PC kommer til å ha en rekke spennende løsninger påpeker dog at neste del har kanskje et bilde som får noen til å løfte på øyenbrynet .. Blir spennende Hvis noen legger merke til skjermkortet mitt er ikke det så veldig spennende, kun et Geforce 2 Hercules 9800pro må jeg få sendt tilbake til komplett, men ellers er jo systemet mitt temmelig brukbart med pentium 3.2ghz og OCZ 1024ram Ellers kjører jeg satt kort i PC`n som fungerer utmerket. Endret 10. september 2004 av Abits Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Kommer vel i dag tror jeg Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Abits: Har du 3 80mm vifter etter hverandre? Hvis ja, er det vits? Har selv lurt på å gjøre det.. V Lenke til kommentar
kasol Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Mitt system er dønn sabilt så lenge jeg klokker ned Gainward kortet til 400/1100 så jeg mener at feilen ligger der og ikke i noen andre deler av systemet. Sitter offshore nå men skal sjekke dette med temp på skjermkortet vs bios senere. Det kan jo medføre at vifta på skjermkortet ikke fungerer bra nok hvis bios indikerer for lav temp. Endret 11. september 2004 av kasol Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Artig artikkel! Men jeg må innrømme at jeg humret litt for meg selv når jeg leste at dere hadde slitt i 3 uker for å få systemet stabilt - på samme måte som man humrer når man ser en Ferrari stående med motor-panseret åpent etter motorveien like etter den har peiset forbi deg.... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 aurstad: jeg vet hva du mener. Jeg har vel aldri hatt det så morsomt med å bygge en maskin. Det værste med å bygge maskin er at man aldri greier å bestemme seg for hvilke komponenter man skal benytte seg av. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Såpass!! Supert for Overklokkere alså ,jeg gidder ikke overklokke systemet lengre ,har bare hatt dårlige erfaringer med det ,gjorde det endel før da jeg konventerte DVD til SVCD ,for å øke konventeringshastigheten ,men ende som regel med feil i konventeringen ,så de minuttene jeg skulle spare på konventeringen ,ble til at jeg måtte ta det omigjen ,denngang 16 timer. Etter en overklokking må en alltid stabilitetsteste, sjekke at systemet fungerer uten å crashe eller gjør andre feil. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) håper del 3 kommer snart, dør av spenning Endret 11. september 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
Abits Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Abits: Har du 3 80mm vifter etter hverandre? Hvis ja, er det vits? Har selv lurt på å gjøre det.. V Det er 4 vifter som er koblet sammen, men det er kun den ytterste vifta som blåser luft inn, er festet med gummi feste, de 3 andre vifte husene har jeg klippet ut viftene, hadde noen gamle vifter liggende. Dette medførte at den 80mm vifta blåser mere luft inni kabinettet fremfor å montere den helt inntil fronten, som medfører også mere kald luft ved lavere hastighet på vifta. Endret 11. september 2004 av Abits Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 håper del 3 kommer snart, dør av spenning Det må du ikke,den er verd å vente på Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Vi vil ha del 3. Vi vil ha del 3!! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Skulle ikke Del 3 komme på fredag, altså i går, da? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Skulle ikke Del 3 komme på fredag, altså i går, da? det var vel det som var planen. men husk; den som venter på noko godt, venter ikkje forgjeves Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Den skulle komme i dag, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå