Ni kon Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 da bommer du med rammen Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Hadde jeg vært deg, hadde jeg vurdert å modifisere kabinettet noe. Hva med å lage plass for en 120mm vifte i toppen av kabinettet (sagd hull for dette) og latt denne viften suge ut luft. Da kan du ha viften som er bak CPU kjøleren blåse inn kald luft direkte på kjøleren mens den store vifte som er øverst i kabinettet suger ut den varme luften. Husk også at varm luft stiger, så en slik vifte i toppen vil jo suge ut den varmeste luften i kabinettet. Jeg laget selv et slikt system for noen år siden med et Chieftec-kabinett. Min mod er derimot lite forseggjort. Gadd ikke legge så mye sjel i den pluss at jeg brukte stikksag i stedet for dremmel. Så den er litt hakkete.. Men her er noen bilder av den.. Bilder av mod Bildene er litt store, men satser på at du sitter på en bred linje! EDIT: På det første bildet kan du se hvordan viften forsyner CPU-kjøleren med kald luft. EDIT2:Fant igjen tråden på overklokkingforumet Mins beskjedne mod Endret 10. september 2004 av Kenny000 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Få lagt ut nyeste bios til HK her så fort det er lov da. Snakket med NetShop, å de sa det hadde vært litt tull med biosene til disse kortene. Skulle hvis komme ny forsyning til uka, med ny bios på. Får mitt kort da, sammen med en 3500+ 1GB OCZ 3500EB ram, å en Booster. Så skal vi se hva vi klarer å tyne ut av det Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 tviler ikke på at du tyner maks ut av det JimRamse Deetee oppdaterer fortløpende ;D Kenny000. Tanken har slått meg. Men nå er systemet stabilt, så jeg holder meg til det vanlige oppsettet. Dama har dessuten gitt meg forbud med å drive på mer med datan i en stund fremover. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Typisk damer altså! Edit: Kanskje derfor jeg er single! Endret 10. september 2004 av Kenny000 Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hei, Ang. kabinettet: Min første tanke var (da jeg så det første bilde av kabinettet innvendigt), at der ikke hadde vert en ingenniør innbladet i det innvendige design. Min neste tanke var; at hvis man satte i en glassdør (og moddet lidt) - da ville man ha et fint akvarium. Det var min mening om Lian Li kabinetter Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Typisk damer altså! Edit: Kanskje derfor jeg er single! Amen! Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Flere enn meg som gleder seg til 3.del kommer? Skal vel komme i dag, og jeg gleder meg veldig til "The Final" Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Flere enn meg som gleder seg til 3.del kommer? Skal vel komme i dag, og jeg gleder meg veldig til "The Final" Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 forman: Ram test vil bli gjort, men dog hadde jeg faktisk ikke tenkt på dette. Er dette noe som alle vil vite, eller kan jeg utelate det i del 3 ? Jeg er interessert. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 jeg venter i spenning på en del 3, evt del 4 også Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) huff og huff så mye negativt om det kabinettet. Som sagt tidligere, jeg har akkurat det samme, bygd rundt en p4 3.4Ghz. Tempen hos meg er helt grei, stabiliteten likeså. Har kjøpt meg en lian li sak som skal i fronten. Det er egentlig en HDD kjøler, men jeg bruker den til å få få mer luft. Har ikke satt den inn ennå, fordi det ER stabilt. Men men, jo mer frisk luft jo bedre er det. Til alle de som evt. lurte på å kjøpe dette kabinettet; Ikke noe å lure på, det er et flott og genialt kabinett. Bygg det sjøl, ikke la andre bygge for deg. Tar liksom litt av "feel" og " groove" vekk når andre bygger (les: Webshops som bygger for deg) Har nå montert extra kjøler i front, temp sank litt, men ikke nok til at det var noe særlig vits. Kjørte Cs og 3dmark, logget alle temper. På full load gikk ikke cpu over 50 grader. Er storfornøyd med kabinettet jeg. Lurer på om det blir enda bedre når jeg bytter ut boxed vifta... Edit: leif og bilde av kjøle løsning i front. Har tatt av døra, den er i veien. Dette burde de som bygget maskinen ha satt inn, ikke en rar modding! V Endret 10. september 2004 av vetle Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 det jeg sier er at LIAN LI Pc 70/71/75usb er noen av de beste kabbinetta som er produsert av Lian LI Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) det jeg sier er at LIAN LI Pc 70/71/75usb er noen av de beste kabbinetta som er produsert av Lian LI jepp,det er bra kabinetter , men tror også 2000 serien er meget bra . Endret 10. september 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 kabonetter. . hehe!! joa 2000serien er sikkert bra, men jeg holder mere på et pc70serien som har mye bedre luftrømming enn et 2000 serien! Lenke til kommentar
notorled Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 litt morro å se at det beste av det beste ikke passer så meget fint sammen! Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Ehmm.. Gadd ikke lese igjennom hele greia, men kommer det en "Vi anskaffer en super pc del 3 " eller ? Pcgutten Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Ehmm.. Gadd ikke lese igjennom hele greia, men kommer det en "Vi anskaffer en super pc del 3 " eller ? Pcgutten Litt lat du? Ja, det kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå