Thewiz Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvilken mobil synes du er kules? Lenke til kommentar
Karate kid Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Motorola V600 den er sykt rå! Har det du trenger å litt til! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 SE S700 er helt klart den kuleste telefonen jeg har sett. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 syns luksusmobilene til nokia er helt råe, særlig den i titan. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Er det ikke nok av slike Tråder nå? er ganske lei av tråder som "hvilken Mob har Morra di?" Btw, syns 8850 til Nokia er ganske kul! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Synest Samsung E800 er kul jeg. Lenke til kommentar
zim1 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 må si at min 8910i har et veldig stilig design. forrøvrig synes jeg den kommende motorola razr v3 med trykkfølsomt metall som knapper er helt vill!!!!!!!!! Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 slike tråder kunne vært så mye bedre hadde man bare hatt litt bilder.. vil jeg bruke tida på en haug av uforståelige sammensetninger av bokstaver og tall kan jeg bare sitte og stirre på tastaturet istedet! Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Åpne et ekstra vindu, og søk på amobil.no, så finner du de mobilene de skriver her Jeg synes fortsatt at min gammle SE T300 er kulest jeg Hærlig design på den! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Åpne et ekstra vindu, og søk på amobil.no, så finner du de mobilene de skriver her Jeg synes fortsatt at min gammle SE T300 er kulest jeg Hærlig design på den! :!: Kuleste mobil? Vet ikke helt egentlig... Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg er litt svak for klapptelefoner.. De fleste klapp syns jeg er pene da Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Nok en off-topic tråd i Mobilforumet. Virker som vi må bli strengere igjen på dette. Derfor stenger jeg denne, fremfor å flytte den. Grunnen? Det blir vanskelig for de seriøse å finne svar på spørsmål, finne tips og triks og få hjelp til ting de lurer på når forumet blir oversvømt av slike unødvendige poster som hadde passet bedre i off-topic -> søppel. Av en eller annen grunn er dette problemet spesielt stort i mobilforumet, men det kommer nok av at en stor del av den yngre garde holder til her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg