galosten Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hei Ny på forumet... Har blant annet en bærbar hp Omnibook Xe3 som bråker no j-vlig. Harddisken,Hitachi(for bærbar) 20Gb litt usikker på hastighet, lager en høyfrekvent summing som snart tar knekken på meg. Det er ikke lett å støydempe en slik maskin med fysiske dempningsmetoder(selv om jeg har laget meg en "matte" som jeg legger over når jeg ikke bruker tastaturet). Det jeg lurer på er; finnes det en metode for å sette ned hastigheten på harddisken, trenger jo ikke så høy fart når jeg surfer på internett eller skriver brev. Lurer på å kjøpe en ny disk til å putte i, men vet ikke om det kommer til å hjelpe no særlig. Dessuten er jo ikke bærbare maskiner de man skrur å mekker mest på. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Www.google.com er din venn.... Velkommen til forumet Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Www.google.com er din venn....Velkommen til forumet hehe .. stor hjelp Neida... tja.. hva med å bytte den ut da? (hvis du har penger ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå