Wobokel Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Skal ha ny spill pc og lurte på om jeg burde satse på et system med PCIe? Har hørt at PCIe snart vil ta over hele markedet og at det da vil være best med tanke på fremtidige oppgarderinger av maskinen Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Da tror jeg det lønner seg å vente litt. Det finnes ikke mange PCIe-kort på markedet ennå, og prisen er litt drøy ennå. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har PCI-E selv, eller jeg venter på x800xt som jeg får i neste uke, du burde satse på pci-e, og den holder samme prisnivå som agp! Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har PCI-E selv, eller jeg venter på x800xt som jeg får i neste uke, du burde satse på pci-e, og den holder samme prisnivå som agp! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Kommer også noen hovekort som støtter pcie + 1agp spor, for di som ønsker å kunne benytte seg av sitt nåværende skjermkort og kunne oppgradere senere med pcie. Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Da tror jeg det lønner seg å vente litt.Det finnes ikke mange PCIe-kort på markedet ennå, og prisen er litt drøy ennå. Det lønner seg alltid å vente, og alt blir billigere.. Skal man drive å vente hele tiden får man aldri pc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå