nippleboy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 http://www.qtec.info/products/productpic.h...age=14144-1.jpg ser bak der er det slots til 2 vifter i den ramma der gitt. men det er nok ikke vits å sette inn mer en en vifte der hvis ikke du vil ha to på lavere speed for å minske lyd da. Komplett har leifa Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) *Gleder meg* til det kommer, da blir det montering av ASUS K8N-E DELUXE, AMD64 3000+, TwinMOS 1024 MB (Ja, faktiskt, jeg maila komplettt og spurte om det funket med det HK'et og de sa ja, det fungerer helt fint, vet det ikke er kremen av ram da). EDIT: Eyyyy! Syns jeg ser et deksel foran som det muligens kan monteres USB porter under? *Håper* Endret 8. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
nippleboy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Det er lagt inn 2usb porter i front ja + jack til speaker og mic Så det er bare til å koble til på mobo. Ellers ser det ut som det skal gå greit å dremle hull i det til vifter m luft inn og ut. Første jeg gjorde var å dra ut de vifte slottene. (kjører lite inni der nå og bruker ikke vifter enda) men kabinettet er pent nok det. Er det forresten noen som har opplevd noe rart med Q-tec PSUer mens de har kjørt den uten å overklokke? i normale tilstander uten en bøtte med katoder, leds og faans oldemor folk putter inn i kassa si om dagen? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Sysn ikke kabinettet ser blankt ut, men heller matt, vurderer å lakke det med klarlakk Får se hvordan det ser ut når jeg får det. *Gleder meg* EDIT: Fyttirakkern komplett har fått opp dampen! Released for picking: 2004-09-08T18:23 Picking started: 2004-09-08T18:23 Packing completed: 2004-09-08T20:44 Alt er ferdig pakket bare 2 timer etter jeg bsetilte! Det leveres på posten mest sannsynlig i morra! "Shipping soon"! Post 555 Endret 8. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Jeg hadde lakkert det gamle kabb'et før jeg fant ut av at det var for lite... Så jeg får ikke brukt det, enda jeg var ganske fornøyd med resultatet... Trengte egentlig et lag til, men siden jeg ikke få brukt det så.... Legger ut bilder av hvordan det ble jeg. Endret 9. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Det var en moderator som sa at mankunne legge til flere filer i samme innlegg, men får det ikke til, gidder ikke "massepost" så poster bare to av de 4 bildene. Var vel egentlig ikke så farlig heller. Ser ut som om kabbet er hvitt i kantene, men det er det ikke, må vøre blitzen eller noe. Endret 9. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 har selv et q-tec kabinett, er IKKE i bruk.. jeg var redd det skulle knekke sammen.. "kvaliteten" er jo ikke akkurat noe å skryte av, bøyter jo dørene som du vil.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Men det vil jeg ikke Holder nok til mitt bruk.... Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Anbefaler på det sterkeste å ikke kjøpe Q-tec det suuuuuuger Gå på www.microplex.no og kjøp deg et lianli kabinett isteden med en sånn en http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...=MISTFSP35060PN hvis du kjøpte Q-tec'en : LYKKE TIL Lenke til kommentar
nippleboy Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Bøye dørene som man vil det kan man nok, men hvem gidder det da?? er vel ikke kabinettet man drasser med seg overalt kanskje men men. Kjøpe Lian Li ja ja ser fett ut men et Lian Li til ca 1200 pluss PSU til 700 pluss porto. Da har man jo et 9800pro hos komplett til samme prisen + noen hundringser. Så spørs jo hva man skal bruke ting til. Kjøpte mitt hos www.pcutstyr.no for under 400 med PSU klart jeg ikke forventer noe uber cool case med fet PSU, men det duger til en søt liten server som det snart skal bli. Alle disser Q-tec så vakent. men det duger til pen bruk, ikke beregna til OC og annet morro. Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Hiv q-tec psu den klarer sikkert 1/3 av det de sier den gjør omtrent.. også kan dom eksplodere. Endret 10. september 2004 av gran3 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 hvis du kjøpte Q-tec'en : LYKKE TIL Takk... Blir vel et LAn i ny og ne, ellers blir pc'en ståendes i ro, og PSU'n takler vel en helt vanlig pc med en kabinettvifte og ikke noe mer annet enn standard... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå