Gå til innhold

Jeg skal ha nytt kabinett, VIFTER? -HASTER!

Anbefalte innlegg

Jeg visste ikke at jeg hadde micro ATX, noe jeg fort fant ut av da det nye Hk'et og resten av pakka kom.... Strømforsyningen jeg hadde holdt heller ikke mål. Jeg må nå ha nytt kabinett og har egentlig bestemt meg for dette:

Q-Tec Midi tower ATX L-MD, Silver Black L-Series, m/350W AMD/P4

Men jeg har dårlig med kabinett vifter, har faktiskt INGEN. Hvilke vifter kan jeg montere i det kabinettet jeg har bestemt meg for fra komplett? Kan dere gi meg en link til siden der jeg kan bestille vifter til det kabinettet? Har ikke mye erfaring med dette.... Eller trenger jeg egentlig noen kabinett vifter? Har klart meg uten det i flere år.

Hjelp! Trenger raske svar, MÅ bestille innen i kveld! Takker for svar!

EDIT: Hadde vært kult med vifter som lyste i en eller annen farge; vet at jeg ikke har glasdør, men det synes jo bak på pc'en. Men jeg trenger ikke no vassere strømforsyning til dette?

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den kassa er billigere på www.pcutstyr.no

Ellers er det plass til to 80mm vifter bak (har det selv) Har nettop fått det men skal nok lage hull i siden til en 120mm og en oppe i taket til utluft

2?! det står jo det er plass til en?

Trenger bare en vifte uansett, men "1 x 8 cm - ( 0 installert)" en vifte som måler 1cm bredde * 8cm noe annet?`Vet ikke jeg... Men klarer meg med en :)

Lenke til kommentar

Jeg trykket på "slett ordre", fordi vifta jeg bestilte sammen med plutselig var utsolgt, de hadde 1 igjen da jeg bestilte, men det ble tatt rett foran nesa på meg.... Så jeg bestiller kabinettet på nytt og en annen kabinett vifte. Tar denne istedet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302073&cks=PRL sikekrt grei nok den. Har nemlig litt dårlig tid og kan ikke vente på at de skal få inn den viften! Så jeg bestiller på nytt med en gang det står at det er bekreftet at jeg har avbestilt. Tror dere det går greit eller?

EDIT: Sånn da var det bekreftet avbestilt og vifta jeg linket til over erstatter den andre. Gjør ikke noe om det ikke er lys i den.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...