-Teddy- Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Jeg visste ikke at jeg hadde micro ATX, noe jeg fort fant ut av da det nye Hk'et og resten av pakka kom.... Strømforsyningen jeg hadde holdt heller ikke mål. Jeg må nå ha nytt kabinett og har egentlig bestemt meg for dette: Q-Tec Midi tower ATX L-MD, Silver Black L-Series, m/350W AMD/P4 Men jeg har dårlig med kabinett vifter, har faktiskt INGEN. Hvilke vifter kan jeg montere i det kabinettet jeg har bestemt meg for fra komplett? Kan dere gi meg en link til siden der jeg kan bestille vifter til det kabinettet? Har ikke mye erfaring med dette.... Eller trenger jeg egentlig noen kabinett vifter? Har klart meg uten det i flere år. Hjelp! Trenger raske svar, MÅ bestille innen i kveld! Takker for svar! EDIT: Hadde vært kult med vifter som lyste i en eller annen farge; vet at jeg ikke har glasdør, men det synes jo bak på pc'en. Men jeg trenger ikke no vassere strømforsyning til dette? Endret 8. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Detta står lengere ned på sida: Vifter 1 x 8 cm - ( 0 installert) Dvs en 80x80mm vifte Men du må nok ha en vifte! (skal lete link til en jeg synes er bra) Endret 8. september 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Er ikke så "inne i" de systemene på komplett, men det der burde jo selv jeg sett.... Sorry! EDIT: kom til å tenke på, dette er ikke en feilpost? EDIT2: det haster, så de bør ha den på lager.... Endret 8. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) denne har jeg: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=KOVS2B _JEG_ synes den er bra. Noen invendinger?... noen? Endret 8. september 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
nippleboy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Den kassa er billigere på www.pcutstyr.no Ellers er det plass til to 80mm vifter bak (har det selv) Har nettop fått det men skal nok lage hull i siden til en 120mm og en oppe i taket til utluft Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Den kassa er billigere på www.pcutstyr.noEllers er det plass til to 80mm vifter bak (har det selv) Har nettop fått det men skal nok lage hull i siden til en 120mm og en oppe i taket til utluft 2?! det står jo det er plass til en? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Bestiller på komplett, en hundrings +- gjør ikke noe. Kjøper EN vifte, er dette noe?: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=119351&cks=PRL Trenger ikke bedre strømforsyning enn den som følger med til den der? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Den kassa er billigere på www.pcutstyr.noEllers er det plass til to 80mm vifter bak (har det selv) Har nettop fått det men skal nok lage hull i siden til en 120mm og en oppe i taket til utluft 2?! det står jo det er plass til en? Trenger bare en vifte uansett, men "1 x 8 cm - ( 0 installert)" en vifte som måler 1cm bredde * 8cm noe annet?`Vet ikke jeg... Men klarer meg med en Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Nei! kast q-tec psuen! jeg snakker av erfaring, min ekploderte!(ved overklokking riktignok) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Nei, jeg beholder PSu'en, jeg trenger ny PSU og kabinett, og har ikke tenkt til å overklokke, og da holder den vel.... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Bestiller viften jeg linket til og kabinettet nå jeg da. Satser på at det går bra. Takker for svar; noen andre som har noe annet å si? Bestiller om 10min! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 ville IKKE gått for en q-tec psu, aldri Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Jeg har gått for det... Jeg er ingen overklokker, så satser på at det går bra. Hvis ikke er det vel sånn lov om et eller annet penga tilbake eller noe... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hadde en "460w" Q-tec PSU, men har visst peak effekt på 460 :S Effekten blir sånn ca. 325W! :!: I tillegg var systemet veldig ustabilt, og klokket ikke noe særlig ( økte ikke vcore og lignende) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Jeg trykket på "slett ordre", fordi vifta jeg bestilte sammen med plutselig var utsolgt, de hadde 1 igjen da jeg bestilte, men det ble tatt rett foran nesa på meg.... Så jeg bestiller kabinettet på nytt og en annen kabinett vifte. Tar denne istedet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302073&cks=PRL sikekrt grei nok den. Har nemlig litt dårlig tid og kan ikke vente på at de skal få inn den viften! Så jeg bestiller på nytt med en gang det står at det er bekreftet at jeg har avbestilt. Tror dere det går greit eller? EDIT: Sånn da var det bekreftet avbestilt og vifta jeg linket til over erstatter den andre. Gjør ikke noe om det ikke er lys i den. Endret 8. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hadde en "460w" Q-tec PSU, men har visst peak effekt på 460 :S Effekten blir sånn ca. 325W! :!: I tillegg var systemet veldig ustabilt, og klokket ikke noe særlig ( økte ikke vcore og lignende) Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Sry for dobbeltpost Hadde trykket for lenge siden, men reply vinduet var fortsatt oppe ,saa jeg trykte bare "automatisk" Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 dobbelpost igjen.. q-teck kabinettet, er det ikke noe galt med, med q-tech psu.. de oppgir watt i peak, noe som tilsir at de yter mindre en oppgitt effekt.. (holder sikkert til ditt bruk da.. menmen.. ) Lenke til kommentar
jingt Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 kjøp den her istedet http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112166&cks=PRL Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Ufh, den der var stygg! Tar den q-tec'n jeg. Er vel no reklamasjonsrett eller noe på'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå