j-- Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hei. Blir Nforce 4 atx eller btx? Noen som vet noe mer om dette chipsettet enn at det kommer i fjerde kvartal i år? Og vil det bli ddr eller ddr" støtte på det? Regner med at det ikke blir annonsert om noen nye sokkeler til BTX? eller? Vurderer å kjøpe ny ram nå, og så opgradere systemet mitt til s939 når det kommer med pci. Så jeg vurderer å kjøpe 2*512 ddr1 brikker med bra timings. Det blir bare dumt hvis jeg må kjøpe DDR2 nå jeg oppgraderer... mvh: Jonas Lindstad Lenke til kommentar
wotg Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 BTX er vel Intels "baby" så N4 blir nok good old ATX Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Min "strategi" har i lang tid vært å kjøpe fremtidsrettet utstyr. Etter en del års erfaring begynner jeg nå å endre den til å kjøpe billig utstyr som er bra nå, for når det går 1 år eller 2 må man som regel bytte komponenter uansett, forde det er gjordt en eller flere endringer. Eksempelvis, kjøp 754 socket cpu nå istede for å kjøpe 939 som er mer fremtidsrettet. Så kan du sansynligvis oppgradere til 939 om et år eller 2 og ende opp med å ha brukt mindre penger og hele tiden ha bedre ytelse. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 per i dag er ikke 939 mer fremtidsrettet enn 754. det er bull. derfor venter jeg per i dag på at 754 utstyret jeg bestillte blir mottatt på mitt nærmeste postkontor.... Nforce4 @ ATX tror jeg. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Enig med Insomnis der. Å kjøpe den siste teknologien er som regel svinedyrt i forhold hva du egentlig tjener i ytelse i forhold til den nåværende teknologien. Endret 8. september 2004 av Pop Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 nForce4 vil ikke kjøre med DDR2 RAM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå