stoffix Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 jeg ser at det er tomt (helt tomt) for våre kjære overklokking.no t-sjorter på microplex , hadde det ikke kanskje vært en idè å trykke opp et nytt lager, men denne gangen med flere (svarte) medium t-sjorter? det virket jo som en god suksess når det er tomt allerede... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 jeg ser at det er tomt (helt tomt) for våre kjære overklokking.no t-sjorter på microplex , hadde det ikke kanskje vært en idè å trykke opp et nytt lager, men denne gangen med flere (svarte) medium t-sjorter? det virket jo som en god suksess når det er tomt allerede... JA!, jeg har ikke fått bestilt Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 ja, noen flere størrelser hadde vært fint, tror ikke XL passer til meg designet er Ok ( ) man kjøper ikke t-skjorter for å henge dem på veggen Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 heh... ja det hadde vært noe.. henge de på veggen.. Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Enig! Har ikke fått bestilt jeg heller Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Ja det kunne vært en god ide, jeg har heller ikke rukket og bestille meg en Lenke til kommentar
Sesam Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 min Cerwin Vega t-skjorte henger på veggen, så JA man henger t-skjorter på veggen.. ocshoot.no t-skjorten skal også få en plass der opp snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå