PettersenX Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg skal ha et rimelig (max.-pris 500) headset til gaming, men som jeg også skal kunne koble på mp3-spiller, mini disc-spiller, etc.. Jeg trenger forholdsvis lang kabel, men jeg kan jo bare bruke kabelforlenger, så det er ikke et must. Jeg fant et headset som så greit ut: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123346&view=detailed Er det noen som har innvendinger på eller erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg skal ha et rimelig (max.-pris 500) headset til gaming, men som jeg også skal kunne koble på mp3-spiller, mini disc-spiller, etc.. Jeg trenger forholdsvis lang kabel, men jeg kan jo bare bruke kabelforlenger, så det er ikke et must. Jeg fant et headset som så greit ut: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123346&view=detailed Er det noen som har innvendinger på eller erfaringer med dette? Du får som regel det du kjøper for. Og du kaster ikke bort pengene der Helt greit headset.. Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Headsett Ja, de koster kun 99,- ! ikke noe lureri, og de er faktisk ganske gode! kjøpte de etter at Kossur40 røyk. Kjøp de Lenke til kommentar
Uluen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Koss Porta Pro er veldig bra IMO. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg ville valgt Sennheiser HD497, disse er det helt ok lyd i. Koss Porta Pro vil jeg si det er dårlig lyd i. Altfor mye bass, som overdøver mellomtonen. Lenke til kommentar
JensL Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Stort sett enig med Holmgr3N. Det finnes bedre alternativer enn PortaPro. Sennheiser HD497 er slett ikke verst. Den har mye god bass, litt lite mellomtone og masse detaljer i diskanten. Den er kanskje ikke veldig raffinert, men ganske underholdende. I direkte sammenlikning med HD497, synes jeg Beyerdynamic DT231 var bedre på de fleste områder, men denne koster også litt mer (ca. 650,-). Koss UR18, som du nevner, er litt så som så. Du får ganske så mye bedre lyd ved å legge i et par hundrelapper til. Det er jo tross alt bare en CD-plate eller to ekstra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå