DFLW Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 PDA med 20gb hdd, finnes det? Eller blir det markedet dekket av tablet pc'er? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Det har vel vært noen som har drevet og modifisert palms med Ipod-harddisker. Har enda til gode å se en PDA med innebygget 20 GB harddisk fra produsent. Lenke til kommentar
T J Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Fant denne i går: 30 Gb Harddisk!! Vekt 450 gram. FlipStart Det kan vel diskuteres om dette er en PDA eller en Mini LapTop/PC. Fin er den iallefall! Har ikke funnet noen selgere av denne, men er interessert i å høre hvis noen vet hvor? Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Fant denne i går: 30 Gb Harddisk!! Vekt 450 gram. FlipStart Det kan vel diskuteres om dette er en PDA eller en Mini LapTop/PC. Fin er den iallefall! Har ikke funnet noen selgere av denne, men er interessert i å høre hvis noen vet hvor? Jeg leste om en alla denne i et Hjemme PC blad. Den var iallefall til salgs nå. Det er jo ikke noen PDA. Heller en fullblods mini-bærbar. Den jeg så hadde 1,2 ghz Centrino tror jeg det var. De kjører såklart XP alle sammen. Lenke til kommentar
T J Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Kansje dette er en PDA? Windows XP-PDA slippes i October? 20 Gb harddisk og 397 gram. Størrelse 123 x 85 x 23 mm. Her en direkte link til produsenten Denne synes jeg ser bedre ut en FlipStart'n? Lenke til kommentar
karlakse Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 ta en kikk på videoen til oqo på linken over. 400 gram i skjortelommen er ikke særlig gøy bortsett fra det er den finfin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå