Delvis Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Noen som vet hvor jeg kan finne teksten til sangen "klappe klappe søte"? Har prøvd å søke etter den, men finner den ikke Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Sangbok for barn på biblioteket. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Klappe klappe søte hendene i fløte først i sukker, så i vann så kommer det en gammel mann (som ville kaken prøve?) Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Som vil kaken prikke Med en liten gullstikke! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Ehhh..er det ikke : Bake kake søte dyppe den i fløte LYD Endret 8. september 2004 av TAAB Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Oj, jeg har alltid sunget "bake, bake kake". Husker ikke mer etter det, men det var en tekst som rima til den versjonen også. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hva skal du med teksten til klappe klappe søte? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Klappe klappe søtehendene i fløte først i sukker, så i vann så kommer det en gammel mann (som ville kaken prøve?) Jaaa.. har skjønt at det er litt ulike varianter ute å går, men dette høres mest likt den jeg husker. Eneste at andre linjen vet jeg var "dyppe dem i fløte". Hva skal du med teksten til klappe klappe søte? Kom bare på den og ble litt interessert synes det er noe genialt med tittelen tror jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå